به دلیل افزایش قیمت‌ها، خرید نقدی فرش برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. این مسئله از ابتدای فعالیت فروشگاه اینترنتی فرش کارپتینو یکی از سوالات همیشگی مشتریان بوده است. بر اساس تفاهم ایجاد شده بین فرش کارپتینو و شرکت لندو اکنون امکان خرید قسطی بدون ضامن فراهم شده است. لندو اولین و بزرگترین پلتفرم فروش اعتباری در ایران و واسطی میان خریداران اقساطی و سرمایه گذاران است. به کمک کارت اعتباری لندو شما می توانید در بازه زمانی یک ساله بدون ارائـه ضامن و تنها با ضمانت سفته یا چک خرید کنند.

 

خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن؛ فقط با ارائه چک یا سفته

روند کار چگونه است؟

اگر قصد خرید اقساطی فرش از فروشگاه فرش کارپتینو را دارید قبل از خرید، در سایت لندو مبلغ اعتبار مورد نیاز و بازه زمانی پرداخت اقساط را انتخاب کرده و سپس درخواست خود را ثبت کند.

بعد از ثبت درخواست، منتظر تماس کارشناسان لندو بمانید. کارشناسان لندو حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از ثبت درخواست، با شما تماس گرفته و از شما درخواست می‌کنند که تصویر مدارک مورد نیاز برای ضمانت را به صورت آنلاین ارسال کنید.

بعد از ارسال تصویر مدارک، اطلاعات شما حداکثر تا 72 ساعت کاری، مورد بررسی و اعتبارسنجی قرار می‌گیرد. در صورت تایید مدارک، درخواست شما به واحد سرمایه‌گذاری فرستاده و ثبت نهایی می‌شود.

پس از ثبت درخواست و تایید در اعتبارسنجی، لندو یک کد تخفیف 100 درصدی به پروفایل شما ارسـال می‌کند. توجه داشته باشید که تاریخ دقیق ارائه اعتبار مشخص نیست اما لندو بر اساس تعداد افراد در صف انتظار، مدت زمانی را برای ارائه اعتبار به شما در نظر می‌گیرد. سرعت این روند در پروفایل شما در سایت لندو قابل مشاهده است.

اگر از چک بعنوان ضمانت استفاده کنید حداکثر 8 روز و اگر از سفته استفاده کنید حداکثر 10 طول می کشد تا کد تخفیف 100 درصدی برای شما ارسال شود.

برای خرید اقساطی از فروشگاه کارپتینو، از کد تخفیفی که لندو به شما ارائه کرده است استفاده کنید.

شرایط و ویژگی‌ها

  • در اولین خرید اقساطی، می توانید تا سقف 7.5 میلیون تومان خرید کنید.
  • در خریدهای اقساطی بعدی، تا سقف 15 میلیون تومان امکان خرید وجود دارد.
  • حداقل خرید 300 هزار تومان
  • بدون نیاز به پیش پرداخت (پرداخت قسط اول بعنوان پیش پرداخت)
  • امکان خرید از استان‌های تـهران، مازندران و البرز، و شهرهای مشهد، قم، اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز (استان‌ها و شهرهای دیگر به مرور اضافه خواهند شد)
  • پرداخت اقساط در بازه ی 3 تا 12 ماه (به انتخاب خودتان)

مدارک مورد نیاز

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • تصویر شناسنامه (صفحه اول و صفحه توضیحات)
  • پرینت گردش حساب ۳ ماه آخر با مهر و امضای شعبه (صفحه اول و دو صفحه آخر)

لطفا به نکات زیر توجه کنید:

  • کارت ملی باید جدید باشد یا رسید تعویض داشته باشد.
  • در هنگام ارسال قرارداد با مامور ارسال، ضروری است که اصل تمام مدارکی که تصویر آن‌ها را ارسال کرده‌اید، همراه خود داشته باشید.
  • لندو به میزان دو برابر اعتبار شما، ضمانت سفته دریافت می‌کند. تهیه سفته برعهده لندو و هزینه آن مبلغ ثابت ۱۰,۰۰۰ تومان و بر عهده شماست.

با توجه به اینکه مراحل ارسال مدارک و تایید اعتبار در لندو چند روز زمان خواهد برد، حتما قبل از اقدام به دریافت کارت اعتباری با کارشناسان فروش کارپتینو (به شماره تماس 09023138807) هماهنگی لازم را به عمل آورید تا محصول مورد نظر شما رزرو گردد در غیر اینصورت ممکن است در زمان نهایی شدن خرید با مشکل اتمام موجودی محصول مواجه شوید.

با کلیک روی گزینه ی «ثبت درخواست» به سایت لندو هدایت شده و درخواست خرید اعتباری را ثبت نمائید.


برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش راهنمای خرید با کارت اعتباری لندو مراجعه کنید.

2 دیدگاه در “راهنمای خرید اقساطی فرش از کارپتینو

  1. لیلا گفت:

    سلام خسته نباشید چطور میتونم به این شرکت اعتماد کنم با وجود یه سری افراد که از هر راهی برا کلاهبرداری استفده میکنن ویکی مثل من که چندبار بخاطر خرید اینترنتی نزدیک ۵ میلیون از دست دادم و ۲سال از شکایتم گذشته و هنوز نتیجه ای نگرفتم اعتماد کردن سخته ،البته قصد توهین ندارم وامیدوارم صحبتام ناراحتتون نکنه

    1. مدیر فروشگاه گفت:

      سلام. بله حق با شماست
      متاسفانه بعضی افراد سودجو، اعتماد شکنی کردند و بازگرداندن این اعتماد کار به مراتب سخت‌تری است.
      شرکت لندو، یکی از شرکت‌های معتبر خرید اقساطی به شمار میرود که تحت نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت و پلیس فتا فعالیت می کند. بابت خرید اقساطی از این شرکت میتونم بهتون اطمینان بدم.
      فروشگاه اینترنتی کارپتینو نیز با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت و نشان ملی رسانه‌های دیجیتال و فعالیت تحت نظر پلیس فتا، فضایی امن برای خرید اینترنتی به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *