چرا کارپتینو؟

بسیاری از افراد هنوز هم نسبت به خرید اینترنتی نظر خوبی ندارند و به سختی می توانند اعتماد کنند. البته دلیل این امر شاید عملکرد ضعیف برخی فروشگاه های اینترنتی بوده است که به طور غیر حرفه ای عمل می کنند. اما چه چیزی ما را از سایر رقبا متمایز می کند؟

تیم پشتیبانی قوی

فروشگاه اینترنتی کارپتینو مفتخر است که با تیم پشتیبانی جوان خود در کنار شما عزیزان است. کارپتینو از مراحل قبل از خرید یعنی مشاوره در مورد طرح و رنگ تا پشتیبانی خرید و پیگیری سفارشات در کنار شماست. کارپتینو همچنین مرجعی برای کسب اطلاعات در مورد فرش، گلیم، گبه و سایر صنایع دستی بافتنی ایرانی است. پس اگر به این حوزه علاقمند هستید حتما مطالب بلاگ کارپتینو را دنبال کنید و از دست ندهید.

پرداخت در محل

فروشگاه اینترنتی کارپتینو با هدف راحتی خاطر شما عزیزان، این امکان را فراهم آورده است تا با پرداخت پیش پرداختی بسیار جزئی، فرش را درب منزل تحویل بگیرید و پس از دریافت فرش مورد نظرتان، نسبت به پرداخت آن اقدام نمائید. مقدار مبلغی که به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می کنید معمولاً بین 40 تا 50 هزار تومان است.

نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره ؛ خیالی آسوده در پرداخت آنلاین

فروشگاه اینترنتی کارپتینو دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است که این یعنی کسب و کار کارپتینو در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارتثبت شده است. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده پرداخت آنلاین تان را در وب سایت کارپتینو انجام دهید.