بلاگ

چند نکته در مورد فرش در دکوراسیون خانه

فرش در دکوراسیون منزل

در بسیاری از موارد می توان با انتخاب مناسب مبل و پرده ها با رنگ زمینه فرش باعث ایجاد محیطی گرم و صمیمی در خانه می شود شما حتی می توانید با انتخاب رنگ مناسب کوسن های روی مبل خود دکوراسیون خانه خود را زیبا کنید.

شما می توانید دکوراسیون خانه خود را یکنواخت و یا در دو رنگ مختلف ست کنید.
در حالت اول باید رنگ زمینه فرش شما با رنگ مبلمان و دکوراسیون شما یکی باشد به عنوان مثال می توانید رنگ کرم را برای مبلمان و یا فرش خود برگزینید در چنین حالتی شما محیطی ساده و یکنواخت در خانه خود خواهید داشت.
در حالت دوم شما انتخاب های متنوع تری خواهید داشت چرا که رنگ های زیادی می توانند با یکدیگر ست شوند و این موضوع به دلیل تنوع در رنگ های زمینه فرش کار شما را آسان خواهد کرد امروزه در زمینه فرش های ماشینی از 8 الی 10 رنگ استفاده می شود ، یکی از کارخانه های تولید این نوع فرش ها فرش امیران است، و این موضوع باعث آسان تر شدن کار شما در زمینه انتخاب دکوراسیون خانه شما خواهد شد.

یکی از راه های آسان برای زیبا جلوه دادن دکوراسیون خانه ست کردن فرش با پرده است در بعضی موارد که در خانه از کفپوش چوبی استفاده شده است بهتر است از فرش گرد(پیشنهاد می شود مقاله فرش گرد را مطالعه کنید) استفاده کنیم تا با پوشاندن قسمتی از آن جلوه بهتری به دکوراسیون خانه ببخشد.
توصیه ما به شما انتخاب مبل های ساده همراه کوسن ها در طرح های یکسان با فرش‌ شما است،بنابراین انتخاب فرش های ایرانی می تواند به شما در این زمینه کمک کند چرا که طرح های متنوعی دارند.
برای ست کردن مبلمان سلطنتی بهتر است از فرش های سنتی ایرانی و یا گبه ها با طرح های سنتی استفاده کنید و برای مبلمان راحتی شما می توانید از فرش هایی با طرح های مدرن استفاده کنید.
برای خانه ها با رنگ سفید بهتر است یک رنگ ثابت را انتخاب نموده و پرده ها و فرش ها را براساس آن انتخاب نمایید؛ اگر علاقه به دریافت نور خورشید دارید بهتر است از رنگ های سفید و زرد برای پرده خانه خود
استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *